CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 29, 2009

Berbasikal tanpa roda kecik

Ingat tak hari tu mama ada bgtau nk bukak rodak kecik tu kan..
Now?

Wohooo..anak sulung mama ni dah pandai naik basikal tanpa roda kecik 2 kat belakang tu...
Tak percaya? ni zura tunjukkan videonya...

** Sori ye teleng2 kepala nak tgk ye..mama xtau la camana nak rotate video...

video
See? Terror kan anak mama nie..sekali 2 je try, dah mahir...Good Job sayang!



video

Dan lagi...

video

~ 3 Tahun 5 bulan ~

Friday, May 22, 2009

Jom nyanyi lagu Nasyid

Mikhail ni dari kecik lagi dah tunjukkan minat dia dengan lagu2 nasyid..Alhamdulillah..apa yang diajar cepat dapat! Congrats Abang! Semoga Abang akan terus success!!!

Sayang2 Allah..sayang2 Nabi...Sayang2 ayah, sayang2 ibuu...

video

Sepohon kayu daunnya rimbun...

video




Baca doa makan...

video


video




~ 3 tahun 4 bulan ~

Friday, May 8, 2009

Abang yang penyayang

Buat Akma Mardhiah, Ni la abang yang sejati..Abang Mikhail saaaaayang sangat kat adik Akma tau...
InsyaAllah abang akan jadi anak yang baik dan abang yang baik dan bertanggungjawab... :)

video

Saturday, May 2, 2009

Expert dah

Mikhail jangan cakap la pasal naik basikal ni..dah expert dah...rasa2 nak ajar dia kayuh tanpa roda belakang 2 la..mean, roda yang kecik2 tu nak bukak...sebab macam tinggi sangat plak tgk Mikhail naik basikal tu..cam dah tak sesuai..Abang kan dah besarr :D

Tapi tengok la camana nanti...kalau dia ok boleh la kot :)




video