CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 16, 2008

2 Tahun 6 Bulan

Hari ni genap umur saya 2 tahun 6 bulan..Laporan saya setakat ini:-

1) Saya suka berborak tak kiralah dengan mama ke, abah, atau nenek..
2) Saya dah tak banyak minum susu..kalau buat 200ml, walaupun saya dah lama tak minum susu, saya hanya minum dalam 10-40ml je..Tapi saya suka makan..Semalam mama suapkan saya nasi lemak..banyak saya makan..
3) Saya suka gosok gigi waktu mandi..Alhamdulillah walaupun saya suka makan coklat dan gula-gula, gigi saya sihat dan putih..
4) Saya pandai pujuk kalau seseorang tu menangis..
5) Saya pandai pakai baju dan seluar sendiri
6) Saya pandai pakai kasut sendiri
7) Saya pandai main basikal..actually saya pandai main basikal sejak umur saya 1 tahun lebih tapi pakai 3 roda la ye...heheh
8) Saya pandai main bola
9) Saya boleh buat 'gimnastik'..
10) Saya suka pakai baju lawa je tiap2 hari..sebab yang saya tahu, kalau mama dengan abah bawak saya jalan-jalan, sure akan suruh saya tukar baju lain..so, saya nak pakai baju lawa je supaya mama dengan abah selalu bawak saya jalan-jalan...kekekek..

Ok. Habis dah cerita laporan, saya nak cerita aktiviti pulak..Pada hari minggu yang baru ni, saya tak ke mana duduk kat rumah je..Saya tolong mama kemaskan rumah..heheh..Mama ubah susun atur dalam bilik..lepas ni susah la saya nak 'cari barang2' dalam almari sebab mama dah tutup dengan meja komputer..mayb sebab baru-baru ni mama tengok cadar, baby coat dah penuh dengan lukisan saya menggunakan highlight pen mama warna biru..maaf ye mama..lepas ni saya tak buat lagi ye mama..

Oh ye..malam tadi mama dah start asingkan tidur saya, akma, dengan mama dan abah..so, malam tadi masa saya tidur banyak kali saya mengigau..mayb sebab selama ni saya tidur sebelah mama je kot..Tak pe kita tengok malam ni pulak macam mana ye..

0 comments: